RådhusMED
Det er i efteråret 2008 aftalt i Chefgruppen og Kommune-MED, at der etableres et "permanent" ad hoc RådhusMED-udvalg, som kaldes sammen, når der er emner vedrørende forhold på Rådhuset, som skal drøftes.
Det blev i april 2014 besluttet at nedsætte et Ad Hoc RådhusMED om en besparelse på 2 mio. kr. på konto 6.
Udvalget holdt første møde den 30. april 2014.
- Her kan du finde referatet af mødet
Det blev i august 2017 besluttet at nedsætte et Ad hoc RådhusMED vedr. den administrative besparelse i budget 2018.
Udvalget holdt det første møde d. 28. september 2017.
Møde i Ad Hoc RådhusMED om ny administrativ organisering
- Referat - 1. marts 2013 - Acadre nr. 13/2426-2
- Referat - 2. april 2013 - Acadre nr. 13/4756-2
- Referat - 19. april 2013 - Acadre nr. 13/5343-2
- Referat - 29. maj 2013 - Acadre nr. 13/6793
- Referat - 26. juni 2013 - Acadre nr. 13/8128
- Referat - 6. september 2013 - Acadre nr. 13/11901
- Statusnotat af 27. august 2013 om ny administrativ organisering
- Referat - 27. november 2013 - Acadre nr. 13/15624
Sidst opdateret: 28. marts 2023