Gå til hovedindhold

Medarbejderrepræsentanter og MEDudvalg

Der skal ske registrering af medarbejderrepræsentanter (tillidsrepræsentanter, sikkerhedsrepræsentanter og medlemmer af MED-udvalg).

26. aug. 2021
  • Læs op

Indhold

    Der henvises endvidere til MEDhåndbogen m.v.

    I vejledningen nedenfor kan du eksempelvis læse, hvordan nyvalgte tillidsrepræsentanter skal indberettes til Lønportalen:

    Vejledning i arbejdsgang ifm. registrering af nyvalgte tillids-, arbejdsmiljø- og MEDrepræsentanter

    Anmeldelse af arbejdsmiljørepræsentanter til den faglige organisation

    Anmeldelse af tillidsrepræsentanter til den faglige organisation

    Indberetningsskema vedrørende MEDrepræsentanter
    Indberetningsskemaet skal sendes til forvaltningens MED-sekretær, som sikrer, at MED-udvalgsrepræsentanter indberettes til IPL-systemet.

    Sidst opdateret: 26. august 2021