Gå til hovedindhold

Stillingsannoncering i Albertslund Kommune via Emply

Albertslund kommune har pr. 1. august 2016 indgået et nyt samarbejde med Ofir vedr. stillingsannoncering. Kontrakten med Jobindex udløb den 31.juli 2016. Dog bruger vi fortsat Emply til håndtering af kandidater og ansøgninger.

19. aug. 2021
  • Læs op

Indhold

    Fra 18. december 2021 er der afdelingerne selv, der skal slå stillinger op i rekrutteringssystemet Emply. Dette er en ledelsesmæssig beslutning, som er truffet på baggrund af personalereduktioner i Økonomi og Stab og sker bl.a. også på baggrund af at kommunen har opgraderet til ny version af EMPLY.  

    Log ind på Emply på her.

    Der er i november 2021 informeret ud om ovenstående beslutning til alle ledere, alle rekrutteringsmedarbejdere blev indbudt til undervisning og der blev afholdt 2 undervisningssessioner, hvor projektleder Casper Klein fra Emply underviste i hvordan man slår stillinger op. 

    På forsiden af Emply er der et link til Emplys hjælpecenter, hvor der ligger vejledninger til systemet, det kan også ses her: 

    Emply (zendesk.com)  

    Til hjælp til udarbejdelsen af et stillingsopslag i Emply er der udarbejdet følgende skabelon

    Skabelon til stillingsopslag i Emply

    Se endvidere siden om udarbejdelse af stillingsopslag

     

     

     

     

    Brug af supplerende medieudbyder:

    Hvis I ønsker at bruge supplerende medieudbyder til jeres stillingsannonce/rekruttering, skal I stadig slå annoncen op som minimumspakke (lille pakke) i Emply. Stillingen skal nemlig under alle omstændigheder slås op som minimumspakke (dvs. på Albertslund Kommune hjemmeside, Albertslund Posten, Ofir, Jobnet og 2 andre medier) og dette er ufravigeligt.

    Hvis i vil have en supplerende medieudbyder til at hjælpe jer med eksempelvis kandidathåndtering, indkaldelser og afslag er dette er dog op til jer og for egen regning.

    Se også afsnittet om brug af "Signatur" - et bureau der kan hjælpe med opslag i bl.a. fagblade og andre medier. Brug af Signatur er for egen regning. 

    Se eksempler på forskellige annoncer i vores design

    Såfremt du ikke kan finde svar på dine spørgsmål i Emply hjælpecentret på forsiden (Dashboardet) af Emply eller på Medarbejdersiden, kan du kontakte en af kommunens superbruger i Emply ved at skrive til:

    stillingsannoncer@albertslund.dk

    Herfra besvarer Pernille Carlsen jeres mails. 

    Udgifter i forbindelse med stillingsannoncering bliver opkrævet centralt fra Økonomi og Stab. I vil således ikke blive faktureret direkte fra Ofir.

    Efter annonceteksten er sendt til godkendelse og annoncen er blevet promoveret, vil  Økonomi og Stab opkræve udgiften hos afdelingen via Rollebi bruger-id. Regningen sendes til den person/det Rollebi bruger-id (cixxxxx), som I oplyser ved oprettelsen af annoncen. Det er derfor vigtigt at Rollebi bruger-id (cixxxxx) er korrekt.

    Se priserne for Ofir annoncepakkerne her.

    Ønsker man yderligere og mere målrettet annoncering (eksempelvis i et fagmagasin) sker det via mediebureauet Signatur. Det gælder annoncering i trykte medier og andre digitale jobportaler. Læs hvordan her.

    Husk at mediebureauet Signatur skal have teksten til annoncen senest en dag før deadline på mediet.

    Sidst opdateret: 16. juni 2023