Indkøbssystem
Albertslund Kommunes indkøbssystem hedder Mercell. På denne side finder du bl.a. vejledninger til brugen af Mercell.
Igennem Mercell kan du indkøbe alt fra fødevarer, forbrugsartikler, it-udstyr mm. indenfor Albertslund Kommunes indkøbsaftaler.
Derudover kan du også tilgå alle Albertslund Kommunes kontrakter.
Du tilgår Mercell via citrix.
Hvis du skal have adgang til Mercell i citrix, skal du skrive en mail til it-helpdesk@albertslund.dk.
Hvis du derimod skal have rettigheder i Mercell, skal du skrive en mail til indkoeb@albertslund.dk og oplyse hvem der skal have adgang, hvilken afdeling de skal have adgang til samt et EAN-nr.
Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du søger og bestiller varer i Mercell.
Vejledning: Varesøgning og bestilling
Hjælpevideo: Varesøgning og bestilling
Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du køber ind via punch out i Mercell.
Vejledning: Sådan køber du ind via punch out
Hjælpevideo: Sådan køber du ind via punch out
Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du tilføjer varer til en favoritliste i Mercell.
Vejledning: Tilføj varer til din favoritliste
Hjælpevideo: Tilføj varer til din favoritliste