Gå til hovedindhold

Indkøbssystem

Albertslund Kommunes indkøbssystem hedder Mercell. På denne side finder du bl.a. vejledninger til brugen af Mercell.

3. jul. 2024

Indhold

    Igennem Mercell kan du indkøbe alt fra fødevarer, forbrugsartikler, it-udstyr mm. indenfor Albertslund Kommunes indkøbsaftaler.

    Derudover kan du også tilgå alle Albertslund Kommunes kontrakter. 

    Du tilgår Mercell via citrix. 

    Hvis du skal have adgang til Mercell i citrix, skal du skrive en mail til it-helpdesk@albertslund.dk

    Hvis du derimod skal have rettigheder i Mercell, skal du skrive en mail til indkoeb@albertslund.dk og oplyse hvem der skal have adgang, hvilken afdeling de skal have adgang til samt et EAN-nr.

    Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du søger og bestiller varer i Mercell.

    Vejledning: Varesøgning og bestilling

    Hjælpevideo: Varesøgning og bestilling

    Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du køber ind via punch out i Mercell.

    Vejledning: Sådan køber du ind via punch out

    Hjælpevideo: Sådan køber du ind via punch out

    Her finder du vejledning og en hjælpevideo til hvordan du tilføjer varer til en favoritliste i Mercell.

    Vejledning: Tilføj varer til din favoritliste

    Hjælpevideo: Tilføj varer til din favoritliste

    Sidst opdateret: 13. august 2024