Gå til hovedindhold

IT-Helpdesk

Velkommen til IT-Helpdesk - din adgang til hjælp, vejledning, brugeradministration, fejlmelding og service af udstyr.
Herunder finder du oplysninger om vore åbningstider for callcenter såvel som personlig henvendelse.

Vores motto er: Undgå stress - ring 6060

17. aug. 2021
  • Læs op

Indhold

    Supportenheden er brugernes indgang til Økonomi og Stab-ITs ydelser.

    Du træffer os gennem vores callcenter på 43686060, vores postkasse IT-Helpdesk@albertslund.dk samt ved personlig henvendelse i vores IT-ekspedition i blok C, 1. sal.

    Træffetider i IT-Helpdesk:

    Åbningstid – Telefon (4368 6060)  - BEMÆRK ændrede telefontider pr. 23. Januar 2024
    Mandag: 08.00-11.30 og igen fra kl. 12.00-14.00
    Tirsdag: 08.00-11.30 og igen fra kl. 12.00-14.00
    Onsdag: 08.00-11.30 og igen fra kl. 12.00-14.00
    Torsdag: 08.00-11.30 og igen fra kl. 12.00-14.00
    Fredag: 08.00-11.30 og igen fra kl. 12.00-14.00
    Bemærk venligst at vi holder frokostlukket mellem kl. 11:30-12:00

    Åbningstid – Personlig henvendelse i IT-Ekspeditionen
    Mandag: 08.30-15.00
    Tirsdag: 08.30-15.00
    Onsdag: 08.30-15.00
    Torsdag: 08.30-17.00 - Dog lukket hver anden torsdag i hver måned ml. 13.00 og 14.00 grundet enhedsmøde i IT-enheden
    Fredag: 08.30-14.00
    Bemærk venligst at vi holder frokostlukket mellem kl. 11:30-12:00

    Skriftlig henvendelse
    Husk at du altid - 24/7/365 - kan skrive til os på adressen IT-Helpdesk@albertslund.dk hvor der automatisk bliver oprettet en sag på din henvendelse.
    Din henvendelse bliver visiteret dagligt i vores åbningstid:
    Mandag: 08.00-15.30
    Tirsdag: 08.00-15.30
    Onsdag: 08.00-15.30
    Torsdag: 08.00-17.30
    Fredag: 08.00-14.30
    Bemærk venligst at vi holder frokostlukket mellem kl. 11:30-12:00

    Book en aftale med IT-Helpdesk
    Har du brug for en aftale med en supporter, om f.eks rådgivning på it-indkøb eller opsætning af udstyr udover hvad der findes vejledninger til, sender du en mail til adressen
    IT-Helpdesk@albertslund.dk.
    Emnefelt udfyldes med: "Ønske om aftale for hjælp til opsætning eller rådgivning"
    Beskrivelsesfelt udfylder du med informationer om hvad du har brug for hjælp eller rådgivning til.
    Du vil efterfølgende blive kontaktet med forslag til aftaletidspunkt.

    Bemanding
    Supportenheden er fast bemandet af David Schoenbaum, Anne Ørholt Nielsen og IT-Supporterelev Philip Mandrup 

    Supportenhedens arbejdsopgaver og ydelser er bl.a.

    - Dagligt bemanding af IT-Helpdesk callcenter på telefon 4368 6060.
    - Visitering af indgående post sendt til IT-Helpdesk@albertslund.dk.
    - Betjening af IT-Ekspeditionens skranke ved personlige henvendelser.
    - Brugeradministration: Oprette og nedlægge brugere, navneændringer, programtildelinger og postgruppetildelinger.
    - Fejlsøgning, reparation og fejlmelding af PC, skærme, printere, telefoner og mobiltelefoner.
    - Opsætning og klargøring af PC og printere.
    - Ekspedition af bestilte varer.

    Sidst opdateret: 2. april 2024