Nyhedsbrev 2014 - december
Dialogmøde for indkøber og ledere d. 3/2-2015 kl 9-10.30 samt torsdag d. 12/2-2015 kl 14-15.30
Vi har valgt at holde endnu en omgang dialogmøder for de ledere og indkøbsansvarlige, som ikke kunne deltage til de dialogmøder i august og september.
Tilmelding til møderne kan ske her.
I løbet af foråret 2015 vil vi også holde et opdaterende møde for indkøberne, hvor vi også kommer mere ind på det kommende indkøbssystem.
Nye aftaler indgået i sidste kvartal af 2014:
Samhandelsaftale vedrørende vask og leje af måtter: Vi har valgt at fortsætte med Berendsen, dog på nye vilkår og priser.
Ortoser: Vi har indgået kontrakt Sahva A/S, med start 1. januar 2015
Fødevarer: Tilbuddene evalueres disse dage, og vi forventer kontraktstart i begyndelsen af det nye år.
Du kan finde information omkring gældende aftaler på medarbejdersiden
Projekter i 2015:
Det er vores mål at kunne introducere et indkøbssystem i første kvartal 2015. Sagen skal for direktørforum d. 15/1-2015.
Der vil blive tilbudt undervisning til relevante brugere og indkøbsansvarlige.
Nye udbud igangsættes i 2015 Q1 og Q2:
- Genudbud af fisk
- Legetøj og beskæftigelsesmaterialer
- Befordring af skoleelever
- Tøjvask til viciterede borgere
- Madservice til viciterede borgere
- Daligvare til viciterede borgere
- Grov arbejdsbeklædning
Indkøbsaftaler:
Hvis du eller din institution ønsker at indgå indkøbskontrakter (samhandel eller rammeaftale) på nye område - så kontakt udbud- og indkøbskontoret..
Leverandørhenvendelser:
Hvis I oplever problemer med en leverandør, kan I altid henvise dem til os, så vi kan stå for udredningen. Henvis dem til: udbud@albertslund.dk